Instrukce k letnímu táboru 2020

Vážené rodičovstvo.

Rád bych vás srozumitelně informoval o netradičních podmínkách letošního tábora. Není třeba se věšet, ale aby tábor mohl pro vaše děti (a potažmo i pro nás :)) proběhnout co nejpohodověji, ale v souladu se všemi nařízeními a doporučeními, budeme vyžadovat toto:

  • FORMULÁŘ O BEZINFEKČNOSTI (ke stažení zde) musí být podepsán v den odjezdu s uvedeným datem odjezdu!!!
  • Doporučuje se, aby ZDRAVOTNÍ POTVRZENÍ (ke stažení zde) bylo z roku 2020 (aby lékařka měla letos styk s vašimi dětmi)
  • Kopie kartičky pojištěnce
  • Léky, které dítě bere
  • Kapesné do úschovny k vedoucímu
  • ODJEZD na tábor: Sraz rodičů s dětmi bude letos v SOBOTU 18.7.2020 V 16.15 hodin u polikliniky Budějovická (musíme dodržet minimálně 8-mi hodinový časový limit, kdy proběhne důkladná desinfekce celého tábora). Pokud je to možné, prosíme, aby dítě doprovodil pouze jeden rodič. Dále vás prosíme, pokud to jde, využijte možnost individuální dopravy dětí autem na tábor sami /ne veřejnou dopravou/. V tomto případě nám to dejte vědět dopředu buď na táborový mail: tabornadvorku@seznam.cz, nebo SMS na telefon hlavního vedoucího: 602 247 226
  • PŘÍJEZD zpět dětí z tábora bude v sobotu 1.8.2020 mezi 10.30 – 11.30 hodin na to samé místo
  • Každé dítě musí mít alespoň 5 roušek. Prosím, pokud to jde, tak ne jednorázové. Roušky dětem prosím podepište (např. výšivka, lihovka apod.). Každý den budeme roušky po oddílech  vyvařovat a žehlit.
  • Vzhledem k tomu, že důkladná každodenní desinfekce tábora a dodržování nových, přísných hygienických podmínek nás bude stát nemalé peníze a víme, že i vy jste po „koronavirové pauze“ vyčerpáni finančně a nechceme tábor zdražovat, dovolujeme si poprosit o tyto produkty, které nám pomohou deficit vyrovnat:
    • uzavřená kvalitní desinfekce na ruce, nebo na povrchy
    • roušky /i jednorázové/, gumové rukavice, látky a gumičky na roušky
    • staré stany, na kterých vám nezáleží (na puťáku chceme dětem dopřát maximálního luxusu odstupu – spíše odleže:) od ostatních účastníků)
    • Dejte prosím dětem nehodnotné příbory, které Vám nebudou chybět, abychom před každým jídlem příbory mohli vydesinfikovat a nemuseli řešit, že dítko nemá lžíci od dědečka s vykovaným srdíčkem:)
    • pokud budete mít doma vánoční světýlka na stromeček navíc, které nebudete postrádat, dejte nám je prosím na tábor, použijeme na vytvoření pohádkové atmosféry
    • I přesto, že hromadná desinfekce dětí, vedoucích a prostor bude zajištěna, doporučujeme, aby každé dítko mělo u sebe „ kapesní“ desinfekci, kterou mu rádi doplníme.
    • Jak jsem již předeslal, náklady na letošní tábor budou o dost větší, tudíž pokud by někdo měl pocit, že mu po kovidpauze zbylo moc :), nebráníme se sponzorským darům všeho druhu, které samozřejmě použijeme ve prospěch dětí:):):). Pokud by někdo potřeboval potvrzení, rádi mu ho vystavíme.

 

  • Dále jsme se chtěli zeptat, zda by s námi někdo nechtěl jet do kuchyně. Vzhledem ke korona, jsme museli odmítnout každoroční pomoc našich maminek v důchodovém věku a každá šikovná ruka v produktivním věku bude dobrá:)
  • KOSTÝMY pro děti: Vzhledem k tématu, doporučujeme, aby děti měly cokoliv s tematikou Disney ( tričko, slipy:))
  • DŮLEŽITÉ!!!! U odjezdu sdělte vedoucímu prosím aktuální telefonní čísla na rodinné příslušníky, kteří budou k dispozici během celé doby konání tábora. Pakliže by došlo k nenadálé situaci, bude dítě třeba do 8-mi hodin transportovat z tábora a předat rodičům, nebo pověřené osobě. (nebo dle nařízení hygienické stanice)

 

O případných změnách vás budeme operativně informovat, děj se vůle koronaboží a mějte se rouškoúsměvově:).

BUDE LÍP!!! Dvořka- hlavní vedoucí, tel.: 602 247 226